Pages Fiffy

Wednesday, July 31, 2013

Mister Potato




 Mister Potato  Mister Potato  Mister Potato 

Dah kenapa dengan mister potato ???

Entry kali ni sebenarnya saja nak perkenalkan
 cikedis kegemaran .. di masa ingin mengkudap-kudap


semua tau dah kan mister potato ni mempunyai pelbagai perasa
so tak payah cerita panjang lebar 
kalau nak tahu juga 
like page >  MISTER POTATO FB
ataupun layari > KLIK MISTER POTATO WEB


bila bosan menunggu seseorang, mula lah mencari sesuatu



yeaahhhhh muka bahagiaaaa


gedik kemain tak sabar nak ngaappp



ewww rasa nak baling dart kat muka sendiri


yummyyyy


ok cukup lah .. 



bye .. bye .. assalamualaikum


10 comments:

Pykaa Pdott said...

Amboih sdap plak tgk dia mkn . Hehe . Btw sis comel laa ;)

Fifi Athirah said...

mmg sedap .. thanks dear pretty pykaa pdott .. awak juga sgt manis :-) ..

Alin Marlini said...

sedap ni...hehehehe

Fifi Athirah said...

alin marlini .. betul betul .. kalau dah masuk mulut .. ulang alik dari botol ke mulut .. xleh stop .. :-)

fatin aziz said...

dugaan dugaan dugaan..buka puasa nanti nak cari sebotol.saya pun suka..hehe

Fifi Athirah said...

sama la saya pun suka .. xkisah apa-apa .. janji potato :-)

Pykaa Pdott said...

Cepat2 update entry baru sis . ;)

Fifi Athirah said...

ok pyka pdott :) thanks darl ;-)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

comel jeee... ena pun suka master potato ni.... sebab tu masa ena sekolah dulu, org gelar ena gile kentang.. wakakakaka

Fifi Athirah said...

patut pun .. gile kentang .. hahahaa sesuai sangat :-)