Pages Fiffy

Tuesday, July 30, 2013

Majlis Berbuka Puasa First Year with SPaQ




Assalamualaikum and hye belogerssss

Today saya berbuka puasa bersama Unit kerja saya ..
Majlis berbuka puasa ni saya yang arrange
so atas undian ramai tempat yang dipilih
STEAMBOAT ANTARABANGSA BANDAR BARU BANGI
(belakang rumah saya je )
memandangkan harga berpatutan untuk buffet ramadhan
Dewasa : RM27.00 nett
Kanak-kanak : RM14.00 nett ( 4 - 10 tahun )
so tempahan untuk 35 orang telah dibuat awal

ok nak cerita sikit :-)
bulan ramadhan ni saya habis kerja awal
4.15 dah boleh balik rumah
memandangkan tempat berbuka puasa dekat 
dengan rumah ingat nak pergi lewat sikit dalam pukul 7
tengah rilex-rilex lipat baju tiba-tiba
terasa nak pergi awal
saja nak cek harap semuanya ok
walaupun dah confirm dengan pekerja kedai
6 suku saya pergi
saya tanya la mana tempat yang di book atas nama fifi
untuk 35 orang
lepas tu dia tunjuk bawah khemah kat luar
saya plakkk oh myyyy
eh saya inform bos awak nak tempat dalam
yela belah dalam sejuk sikit, kerusi meja selesa
dekat dengan tempat ambil makanan, sbb saya dah book awal
sebab saya try gak duk bawah khemah luar
agak panas, nak ambil pun jauh
pekerja tu pula inform bos dia xbagi tahu pun nak dalam ke luar
sbb ramai saya bg luar, nak ubah pun tak boleh sbb semua dah di setkan
, yelah yang datang makan semuanya di book kan
kerusi meja, set grill, pinggan semuanya dah diatur awal
mereka pun kekurangan staff
duk fikir-fikir ish cam mana ni
tak leh jadi ni
saya pun terus memujuk-mujuk-mujuk-mujuk
adik kedai tersebut untuk pindah dalam
tak boleh juga sebab makan masa nak ubah semua balik
pujuk lagi .. pujuk .. pujuk .. pujuk
alhamdulillah adik yang baik hati tu pun bersetuju untuk
bagi kiteorang tempat di dalam .. syukurin 



 ok ni je gambar yang sempat diambil
kelam kabut dengan orang ramai, sempit..
mencelah celah je amik gambar


 ni family manager saya kak eileen


cik pah makan pun nak ROCK yeahh yeahh 
 Zai bersama En suami dan 2 anak buahnya
Dorang ni kesayangan aku " zai & cipahz"





 cik pah xyah nak buat muka sangat .. taw la kenyang



en shahannif dan Ustaz Azmi dan anak-anak


 family kak riny .. sambil memasak sempat lagi peace  yoo



family kak azleen, kak huieda dan kak jura




family my Ladybos Prof Madya Dr Bahisham


alamak mak cik kuat makan ni la saya ..
 memang panas, muka berminyak, mata pedih kena asap
yelahh bersauna di hadapan periuk panassssss
thanks cik pah snapkan saya 1 jerrr pic

ok nak tahu lebih lanjut tentang restoran steamboat antarabangsa ni
ada jenis-jenis makanan, harga dan sebagainya

untuk restoran ni saya bagi 2 bintang setengah
dari 5 bintang ★+/
bagi saya ok je, cuma nampak kelam kabut mungkin
 sebab terlalu ramai yela bulan ramadhan
mungkin steamboat antarabangsa
 boleh sewa di tempat yang lebih luas lagikan
dan tambah pekerja
dan makanan mungkin kene bagi lebih sedap++ lagi laaa
maksud saya nasi goreng dia ..
 sebab custmer dah tentulah yang ramainya melayu
orang melayu ni pergi mana pun mesti nak nasi
sebab bila pelanggan puas hati makanan sedap confirm masuk untuk kali ke 2

Ok .. byeee










1 comment:

Syidi Cham said...

comeyy yg gmbr ngelast tu~ haha :P